Rekondiční cvičení Slender-life

V našem studiu je pro vás připraveno 7 rekondičních stolů poháněných elektromotorem. Cvičební hodina ve studiu nahradí 6 hodin tradiční gymnastiky.

Pro koho je cvičení vhodné?

Pro ty osoby, které nechtějí nebo nemohou navštěvovat běžná tělovýchovná zařízení a současně si chtějí zlepšit tělesnou kondici. Doporučuje se pro osoby s bolestmi v zádech, u kterých zejména posilujeme zádové a břišní svaly a tím celkově zlepšujeme držení těla. Cvičení je též vhodné pro zlepšení pohyblivosti kloubů, pro ženy po porodu, astmatiky, nemocné s poruchami krevního oběhu, křečovými žilami a v neposlední řadě pro osoby mající potíže s nadváhou.

Jaké budete mít výsledky?

Pomocí těchto stolů výrazně zpevníte a zeštíhlíte celou svou postavu. Po každém cvičení budete pociťovat nárůst své energie a zároveň si současně odpočinete a uvolníte se. Cvičením také zlepšíte svůj celkový zdravotní stav.

Co ještě poskytujeme?

Po příchodu do našeho studia SLENDER - LIFE zpracujeme vaši zdravotní kartu, provedeme měření celé postavy (změření na 10 místech a zvážení). Z těchto údajů zpracujeme počítačovou analýzu vaší postavy. Po 10 cvičebních hodinách provádíme nové měření a analýzu postavy - obdržíte tedy doklad o dosažených výsledcích. Po odcvičení každé hodiny dostanete v rámci dodržení pitného režimu multivitamínový nápoj, vodu nebo čaj zdarma. Vše v příjemném a klidném prostředí a pod dozorem odborně vyškoleného personálu.

Stoly Slender-life

Stůl č. 1

Lehkými a rytmickými pohyby pomáhá rozkládat tukové polštářky na bocích, hýždích, stehnech a zároveň je zpevní a zeštíhlí.
10 minut = 1000 pohybů.

Stůl č. 2

Cvičení napodobuje pěší chůzi. Zeštíhlí a zpevní celé dolní končetiny, zvláště vnitřní a zevní stranu stehen. Procvičuje kyčelní a kolenní klouby a upravuje oběh v dolních končetinách.
10 minut = 3 kilometry chůze.

Stůl č. 3

Společně s vámi provádí cvičení "sed - leh", při kterém posilujete břišní svaly, stehna, lýtka a bederní partie zad.
10 minut = 90 pohybů "sed - leh".

Stůl č. 4

Lehce rytmicky zvedá a spouští nohy. Formuje a zeštíhluje pas, břicho, boky, posiluje dolní část zad a zlepšuje tvar hýždí. 10 minut = 900 střídavých pohybů dolními končetinami. Slouží především na procvičení a zpevnění tak problémových partií jako jsou hýždě, boky a pas a k protažení zádového svalstva.

Stůl č. 5

Slouží především na procvičení a zpevnění tak problémových partií jako jsou hýždě, boky a pas a k protažení zádového svalstva.

Stůl č. 6

Procvičuje celé tělo. Masírováním uvolňuje krční a bederní páteř. Upevňuje hrudní koš, prsa, břicho a lýtka. Zmenšuje nadbytek tuku na pažích, zlepšuje celkové držení těla.

Stůl č. 7

Dává vám pocit příjemné relaxace. Povzbuzuje a zlepšuje krevní oběh, pomáhá uvolňovat přebytečnou vodu a toxické látky z těla.

Možnost příspěvku zdravotní pojišťovny, platby z příspěvku FKSP nebo na faktury!!!